En liten inflikning....

Ok, jag vet att jag inte skrivit ens i närheten av alla storys ja har härifrån vid det här laget men jag måste ändå inflika en liten grej... Inget är spikat än så det är lite hysh hysh över det hela men jag har blivit kontaktad av en promoter/manager som as we speak jobbar på att sätta ihop ett kompband till mig i sthlm i höst... Det går framåt mina vänner!!! Ja, visserligen är jag fortfarande inne på att i första hand fixa jobb och lägenhet här men detta faktum gör ju att det inte behöver kännas lika vemodigt att åka härifrån ;) Ska även erkännas att jag saknar sverige en del... Eller ja, vissa människor i sverige iaf, ska bli så sjukt härligt o träffa er igen om en månad!!

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wiiiii vad kul!!! Puss

2010-06-24 @ 18:12:05
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0