The story of my balls....

http://www.xenu.net/archive/scientology_illustrated/sick.gif



Jahapp, då hade man åkt på en virus-infektion igen då... Var hos doktorn igår eftersom halsmandlarna är stora som golf-bollar och han poängterade som så många andra före honom att så ärrade mandlar borde ha varit ett minne blott för länge sen. (Vilket de även hade varit om jag inte hade gått och blitt sjuk i just en ytterligare halsinfektion till den operationstid jag hade för typ 2,5 år sedan) Mina kära "testiklar" (som min kära läkarstuderande sambo så fint uttrycker det som efter att ha kollat x antal människor i halsen aldrig har sett så stora halsmandlar och därför nu refererar till dom som the balls in my throat) är i det tillståndet dom är pga ett härligt fall av körtelfeber som ägde rum för ringa 5 år sen och har sedan dess enligt läkaren frångått sin egentliga funktion som första immunförsvarshalt till den aningen mindre charmerande funktionen infektionsgrogrund eller sjukdomssvamp.

Jag säger ofta att "jag är ju aldrig sjuk!" men ska sanningen fram så har jag nog snarare levt i något som vissa psykologer skulle kalla för förnekelse-stadiet då de som lärt känna mig under den senare halvan av detta decennie kanske inte riktigt skriver under på det påståendet. Jag VAR en sån som aldrig var sjuk.... tills jag fick körtelfeber... Efter detta har jag varit tvungen att i det närmaste helt sluta med mejeri-produkter då dessa fastnar i vecken och utvecklar en mindre härlig konsistens och lukt för att nå sin kulme efter allt mellan två veckor till två månader beroende på hur mycket jag fuskat med mejerier och annat mysigt som fastnar då jag på ett mindre delikat och garanterat blodigt sätt snällt får rensa mina små (gigantiska) bollar för om jag väntar för länge så blir jag bambambaaam sjuk av dem!

Jajjemen, ärrvävnaden i mina en gång så fina immunförsvarskörtlar är tydligen så grav och vecken så många att bakterierna och virusen helt enkelt har byggt stad i dom och jag kan meddela att den inte finns ett uns av främlingsfientlighet i det sammhället! Nej här är det party hela dagarna och nya medlemmar välkommnas med pompa och ståt som ska toppas varje gång en ny medlem anländer och ibland kommer det hela busslaster och hälsar på samtidigt, som i höstas... Då var det nog ett helt kollektiv som anlände och det var några party-sugna jävlar det!

Nu ska dom iaf bort... "jag har bestämt mig" som dom säger på den där reklamen från nångång i tonåren som jag inte minns vad den var för. Jag har precis ringt vårdcentralen där jag var igår för att få läkaren att skicka upp remissen till öra, näsa hals kliniken i östersund ist för här i stockholm (då jag inte är skriven här och därför inte får opereras här) för nu ska fanimig det där partyt crashas! And not in the good way! Dom har partat oavbrutet i fem år så i'm calling the cops... and bring in the extra units cause this is about to get ugly sistaaa!

Kommentarer
Postat av: Jennnnnnyyyyyyyy

Härligt att du tar strid mot utomjordingarna vännen! Fast läskigt med op. Aj!

2010-02-28 @ 14:59:25
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0