Örebro

http://www.pixelstockholm.se/photoblog/images/20080521223653_%C3%96rebro%20%5B1024x768%5D.jpg



Jepp, igår tog en spontan-fylla plats i crazy ass Solna centrum med Viktor och hans polare och vad kan det tänkas ha lett till? En spontan-resa såklart... Den här gången handlar det dock om en lite mildare variant än den som kanske annars associeras med mig, vi ska till Örebro över natten, drar om en timme ungefär. Bakfull som aldrig förr ska jag med 12,50 på kontot haka på till Örebro och testa hur det är att bli full där istället! Hotell blir det också, fast på soffan för min del då eftersom jag inte ursprungligen var med i planen och som sagt, har en total rikedom på 12,50 svenska rikstaler...Är ju dock jävligt billig i drift för tillfället då jag just brutit fastan och därför både är jävligt lättpåverkad och liten i maten så boysen kommer nog inte märka nån större skillnad i varken mat eller alkohol-åtgång ;)

Nä, nu ska jag dricka hulken-starkt kaffe och ta mig en dusch innan det bär i väg på det stora äventyret "fylla i Örebro"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0