Intressant...

Örebro blev just inställt... Tydligen blev svensson-gossarna just nervösa över vad som skulle hända om jag smög och sov på deras hotell-rum utan att betala... Intressant känsla, har nog aldrig hänt mig innan att någon har tagit tillbaks en inbjudan för att dom är oroliga för att JAG ska åka på nån skit... Uppenbarligen så känner dom mig inte så väl, har man snackat sig över mexikanska gränsen till usa utan gällande visum så kan man nog snacka sig in på stads-hotellet i Örebro lixom, det är ju ingen vetenskap direkt...Hur tror dom att one night stands går till?! Am I right?!? Det är ju bara för mig att låtsas ha träffat dom på krogen så är ju saken biff!

Men men, vill dom vara tråkiga och ospontana så får dom väl vara det då... Nästan tur att dom ringde så att dessa personlighetsdrag uppdagades INNAN vi i så fall hade varit ohjälpligt sammansvetsade i en annan stad för i ärlighetens namn hade jag nog inte pallat en helkväll i en annan stad med ett gäng så uppenbart orockiga att dom inte ens vågar ta med sig en brud på rummet utan att fråga så det var nog lika bra att det inte blev nåt...Själv tänker jag istället luta mig tillbaka i en skön mjukis-klädes-bakis-dag och kanske, ja kanske t.o.m göra nåt så wild and crazy som att gå och basta med Camilla! Living on the edge säger jag bara, living on the edge! ;)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Meh, vilka töntar! Eat Shit And Die! säger vi till sådana fegisar! Btw, som jag lovade dig: checka in nya bloggen =) Bättre sent än aldrig! puss

2010-02-08 @ 16:25:28
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0