Hurtighet och pianon!

Vilken toppen-start på dagen! Den nya hurtiga Sara hade bokat in sats core kl 7.15 denna eminenta morgon för att på så sätt verkligen få ut något av dagen istället för att sova bort hälften av den... Givetvis funkade inte detta så bra utan jag och sambon triggade varandra i att sova längst vilket resulterade i gröt-frukost kl.13. Kanske får skylla oss själva lite då det blev scones och TV-maraton igår kväll men ibland måste man ju skämma bort sig lite också, eller?

Idag står det iaf rep på schemat, jag ska åka ut till Essingen där det till skillnad från här finns ett piano och repa Sveket-låtar så jag kan repa med bandet i slutet av veckan. Ser fram emot att äntligen få sätta fingrarna mot dom där goa tangenterna igen... gitarrer i olika former i all ära men ibland måste man bara få dra av några toner på ett äkta stationärt piano!

I Söndags var jag och sambon på Max-dejt och käkade hollywood-fru burgare... sjukt gott! Söndagar är ju götta-dagen här hemma så vi köttade på med extra lökringar, friterade cheese-bollar och lösvikts-godis på vägen hem. Mådde väl kanske sådär efter sista godisen men gott var det så det var det värt!

Nu ska jag gå och ta mig en dusch och sen blir det mot lö'pianot!

Kommentarer
Postat av: En förkärlek för svart

Åhe, jag vill också få känna de är vita och svarta tangenterns delikata yta. Känner mig som salad fingers här =)

2010-02-14 @ 20:53:47
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0