Fasta dag 2

Happ, då är man inne på sin 38 timme av total avhållsamhet av fast föda... Enligt ryktet är det idag alla gifter ska börja rensas ut ur kroppen och ju mer toxiner och skit man har lyckats lagra på sig desto sämre mår man. Själv kände jag av en lätt huvudvärk typ en halvtimme igår och har väl haft någon slags ryck av småhunger men de utlovade cravingsen, illamåendet, svettningarna och de allmänna förgiftningssymptomen som ska uppstå lyser med sin frånvaro...

Kan det vara så att jag är så toxin-fri efter endast en månad av hemlagat, ekologiskt, ingefärsté, sömn och träning att kroppen helt enkelt inte har något att rensa ut? Lite konstigt låter det ju med tanke på min övriga livsstil men det kanske inte har så stor inverkan om man bara käkar mycket renande mat som rutin. Känns ju nästan lite meningslöst att avstå från mat om det varken känns som en mental ELLER fysisk utmaning...

Nu ska jag sätta i mig ett lavemang som ska rensa tarmarna från härligt plack och sånt... får se om det kanske ger nåt... Finns det inte ens nåt sånt härligt o få bort så kommer jag nog börja trappa upp redan efter imorgon, meningslöst att avstå från något så fantastiskt som mat om man inte får ut något av det... Hade ju hoppats på en fräck upplevelse med krämpor och skit för att avslutas med en upprymd erufori och välmående innan det är dags att bryta med upptrappande men om det enda som händer är att jag blir fråntagen nöjet att laga mat och baka i kombination med muskelmassa-förlust så får jag nog leta någon annan stans för nya kickar... fallskärmshoppning kanske?

En kommentar har jag hittils på detta experiment.... BOOOOOOOOOOOOORIIIIINNNNGGGGGGG

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Jag tror att bristen på effekt beror på att du redan är en sådan fantastiskt fin människa att hade du inte lite gifter i kroppen skulle du förvandlas till en ängel och flyga härifrån likt en heliumballong och DET GÅR INTE FÖR SIG!!

2010-02-08 @ 16:27:18
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha, aaaaaaaw!!! snutte-plutten!!!

2010-02-08 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0