Brunch, jobb, band och ganjalicious!

 

I Söndags var det ala hjärtans vilket jag och sambon firade med en riktig Ganjalicious-dag med brunch och film.... Vi hade allt; american pancaces, maple syrup, scrambled eggs, skagen, kex, brie, frukt, rostbiff, yoghurt, cheerios you name it! Vi hade till och med en riktig alla hjärtans tårta!

 

Dagen var helt fantastico och utvecklades till att vara i dagarna två och jag kan inte komma på nåt bättre sätt att spendera alla hjärtans än med ganja, go-kompis och delish-käk!

 

Min Sveket-karriär är för övrigt avslutad, repade med boysen tors-fre men det visade sig ändå att en rock-brud på vemodigt indieballads-piano inte var bästa idén trots allt så vi gick skilda vägar efter bara två rep. Goa gubbar båda två så no hard feelings men med tanke på att jag snart drar till staterna samtidigt som dom har ambitionen att verkligen slå med det bandet så var det nog rätt beslut för båda parter.

 

Annars fick jag just jobb på vikarie-poolen för dagis, skolor och förskolor så nu är det bara att skicka in kontraktet, en bild och ett utdrag från belastningsregistret så är saken biff! JÄ!

 

Hm, vad mer? JA! haha, jag blev greetad på amerikansk radio igår! Har en kompis där borta som har ett eget radio-program som sänds över nätet varje måndag-kväll, aaron heter han, och efter han sagt åt mig att slå på web-radion så fick jag en hälsning och en låt dedikerad till mig a.k.a skunky sara, how awsome is that! hahaha, sjukt kul!

 

Nu är det snart dags att dra till gymmet för en mastodont-insats efter två dagar med grava munchies, inte utan att man har lite magkramper idag men det var det helt klart värt!

 

Puss på er mina darlings!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det lät som det perfekta alla hjärtans-firandet. Och grattis till jobbet vännen min! kram

2010-02-17 @ 21:11:32
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0